Reč članice 2018-06-20T11:19:05+00:00

Članice Udruženja pivara Srbije pokrivaju 98% domaće potražnje za „zlatnim napitkom“. Veliki broj aktivnosti koje sprovode doprinose ugledu i privlačnosti brendova koje nude. Veliku pažnju u svom radu poklanjaju društvenoj odgovornosti i promociji umerene konzumacije piva.

Lav pivo u novom ruhu nagrađuje svoje potrošače

Povodom 125 godina pivare u Čelarevu, LAV pivo, sa potpuno novim dizajnom pakovanja, organizuje veliku nagradnu igru za potrošače! Beograd, 12.07.2017 – Nakon prošlogodišnjeg predstavljanja nove recepture od 4 dara prirode – hmelja, ječma, vode i kvasca, LAV pivo ovog leta na tržište plasira novi vizuelni identitet svoje ambalaže. Kreativna promena sastoji se u novom logotipu, redizajnu etikete, limenke i svih ostalih pakovanja brenda, a novi vizuelni identitet simbolizuje buđenje lava koji se krije u svakom od nas. Lav je na novom logotipu brenda prikazan kako iskoračuje, što je povezano sa motivima tragova šapa koje se pojavljuju u novom TV spotu za LAV i koje nose jaku i jasnu poruku – „Ponosni na svoje tragove“.   Pored neustrašivosti, nova ambalaža nosi i dosta simbolike – vratna etiketa na LAV boci ima pet krugova koji predstavljaju otisak lavlje šape, a oni ilustruju: 125 godina pivare, Grb Republike Srbije, portret osnivača Lazara Dunđerskog i četiri dara prirode, dok centralni krug u sebi ima ispis – hrabrost, vernost, ponos – vrednosti koje novi vizuelni identitet LAV piva komunicira. A kako kompanija Carlsberg Srbija ove godine proslavlja 125 godina postojanja pivare u Čelarevu, tako LAV, pored novog odela, [...]

By | March 19th, 2018|Categories: Reč članice|0 Comments

LAV NAGRADIO „MAJSTORE PIVA I PENE“

Beograd, 13.07.2017 – Veliko finale takmičenja u točenju i serviranju piva „Majstori piva i pene“, u organizaciji kompanije Carlsberg Srbija i brenda LAV, održano je danas u Sport pabu u Beogradu. Pobedu na ovogodišnjem nacionalnom takmičenju odneo je xxxx xxxx iz xxxx koji je osvojio put na jedan od najvećih festivala piva – Oktobarfest! Na takmičenju je učestvovalo 14 finalista koji su prethodno pobedili na regionalnim takmičenjima u gradovima širom Srbije: Šabac, Niš, Kragujevac, Smederevo, Novi Sad i Beograd. […]

By | March 19th, 2018|Categories: Reč članice|0 Comments

Članovi “Riblje čorbe” se ošišali na Zaječarskoj gitarijadi u humanitarne svrhe

Naši poznati rokeri i posetioci Zaječarske gitarijade dali su podršku ženama obolelim od raka dojke, a za svaki centimetar ošišane kose Zaječarsko pivo donira centimetar perike. […]

By | March 19th, 2018|Categories: Reč članice|0 Comments

Carlsberg će do 2030. kao deo ambicioznog programa održivosti svesti emisije štetnih gasova u svojim pivarama na nulu

Carlsberg Grupacija je čvrsto posvećena eliminisanju emisija ugljendioksida i smanjenju upotrebe vode u svojim pivarama za polovinu do 2030. godine, u okviru svog novog programa za postizanje održivosti pod nazivom „Zajedno ka NULI“ (Together Towards ZERO). Na putu ka potpunom ostvarenju ovog cilja, između ostalog, u svim pivarama ove kompanije najkasnije do 2022. godine koristiće se isključivo električna energija iz obnovljivih izvora. […]

By | March 19th, 2018|Categories: Reč članice|0 Comments

Nova kampanja Jelen piva – Zov prijatelja

Postoje pozivi na koje uvek odgovorimo bez mnogo razmišljanja. Kada nas poZOVe prijatelj krećemo odmah, i u dobru i u zlu, ponosni na neraskidive prijateljske odnose koji traju ceo život. Novi komunikacioni koncept za Jelen pivo "ZOV PRIJATELJA", uobličen u novoj kampanji upravo slavi zajedništvo i veliča snagu prijateljstva. Nova kampanja će sve prave ljubitelje piva podsetiti da je vreme provedeno u krugu prijatelja dragoceno, posebno ako je deo tih magičnih momenata i pun ukus njihovog omiljenog Jelen piva. Zajedno sa Jelen pivom, u novom TV spotu i sami jeleni okupljaju ljude, neprikosnoveni vladari šume i snažne ikone omiljenog pivskog benda.

By | March 19th, 2018|Categories: Reč članice|Tags: , , , |0 Comments

Ljubitelji LAV piva u poseti pivari u Čelarevu povodom 125. rođendana!

Tokom juna meseca, kompanija Carlsberg Srbija organizovala je pivske ture za potrošače, u okviru kampanje proslave jubileja pivare u Čelarevu, 125 GODINA LAVOVSKOG TRUDA ZA LAVOVSKI UŽITAK! Pivske ture bile su organizovane za posetioce iz Novog Sada, Zrenjanina i Beograda, a pivaru je posetilo ukupno 660 ljubitelja piva. Program posete obuhvatao je obilazak proizvodnih postrojenja pivare, posetu Muzeju piva, gde je bila održana obuka o pravilnom točenju i služenju piva, kao i degustacija. Deo posete je i obilazak dvorca Dunđerski, gde su posetioci imali prilike da čuju nešto više o istoriji jedne od najčuvenijih srpskih porodica XIX i XX veka, ali i našem osnivaču Lazaru Dunđerskom.

By | June 20th, 2018|Categories: Reč članice|Tags: , , , |0 Comments