Početna » Ko smo mi?

Ko smo mi?

Predstavnici pivarske industrije okupili su se u julu 2015. godine da svojim potpisima daju saglasnost na odluku o osnivanju „Udruženja pivara Srbije“. Jednoglasnom odlukom svih tada je usvojen osnivački akt i naše Udruženje od tada predstavlja kontinuitet rada nacionalne pivarske organizacije od prvog takvog udruživanja još daleke 1958. godine u staroj Jugoslaviji, od kada je menjalo formu i broj članica.

Udruženje radi kroz Skupštinu udruženja koju čine svi članovi, Upravni odbor, predsednika i izvršnog menadžera, kao i kroz brojne radne grupe sa posebnim temama od interesa za organizaciju.

Rad Udruženja danas podržavaju predstavnici članica potpisnica: Apatinska Pivara doo, generalni direktor Vladimir Novaković, Carlsberg Srbija doo, Čelarevo, generalni direktor Vladimir Vava, Sladara Maltinex doo, Bačka Palanka, direktor Borislav Aralica, Heineken Srbija doo Zaječar, Viktor Gillhofer.

Upravni odbor čini pet članova: Vladimir Novaković, Viktor Gillhofer,  Vladimir Vava i Borislav Aralica, dok su zastupnici Udruženja Vladimir Vava, predsednik Upravnog odbora i Rebeka Božović, izvršna menadžerka Udruženja.

Skupština organizacije „Udruženje pivara Srbije“ će u svom mandatu raditi u interesu celokupne pivarske industrije u Republici Srbiji i pratiti izvršenje svih dogovorenih aktivnosti, a mi verujemo da će ovakav način rada doneti uspeh i vrhunske rezultate u daljem poslovanju.

Reč Vladimira Vave, predsednika Udruženja pivara Srbije

Poštovani posetioci, prijatelji i partneri,

Pozdravljam vas ispred Udruženja pivara Srbije, organizacije koja teži da zajedničkim naporima industrije piva i svih zainteresovanih partnera, radi na stalnom predstavljanju svih aspekata koje donosi poslovanje pivarske industrije u Srbiji. Naš poseban fokus jeste rad na unapređenju domaće poslovne prakse i klime, a na dobrobit ekonomije, životne sredine, društva i same pivarske poslovne zajednice. Udruženju je važno da za budućnost gradi partnerske odnose, jer upravo

gativan trend i zabeležimo blagi oporavak industrije, što jeste naznaka da smo na dobrom putu, ali još uvek je potrebno dosta toga da učinimo za postizanje naših kapaciteta iz referentne 2008. godine.

Zato je cilj našeg Udruženja da se kroz kontinuiranu saradnju sa državom i partnerima, stvori održiva i predvidiva ekonomska klima za rast i razvoj pivarske industrije kako bi se stabilizovao trend i kako bismo zajednički započeli mogući rast i dostigli nivo tržišta iz referentne 2008. godine, i tako ostvarili svoje pune potencijale i dali još veći doprinos razvoju srpske ekonomije.

Udruženje pivara Srbije ima zadatak da razvija i štiti interese industrije, ali i obavezu da promoviše odgovornost. Pod tim se podrazumevaju dve ključne reči: odgovornost (promovisanje odgovorne konzumacije piva) i umerenost (umereno uživanje u pivu). Jedan od najvažnijih ciljeva članica Udruženja jeste da edukuje i propagira odgovornu konzumaciju piva, pa se kampanja za odgovornu konzumaciju piva, definiše u budućnosti kao jedna od najvažnijih aktivnosti Udruženja.

Na nivou Udruženja smo usvojili i poseban Kodeks – set pravila igre za naše Udruženje čije odredbe idu i više od postojeće zakonske regulative u našoj zemlji. Time želimo da osiguramo fer utakmicu na tržištu i doprinesemo unapređenju poslovne prakse u našoj industriji.

 Reč Rebeke Božović, izvršne menadžerke Udruženja

Želim da pozdravim sve ljubitelje piva, sve vas posetioce ovog web sajta!

Udruženje pivara Srbije, kao krovna organizacija proizvođača piva i slada, u Srbiji posluje od 1958. godine i naše članice pokrivaju preko 98% potražnje na domaćem tržištu. Na nacionalnoj mapi udruženja, ovo nesumnjivo stavlja naše Udruženje na mesto jednog od najstarijih i najznačajnijih.

Udruženje pivara Srbije posluje sa liderima na tržištu piva: Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, Maltinex sladara, HEINEKEN Srbija, a postoji i veoma živa i intenzivna saradnja sa mnogim drugim Udruženjima, institucijama i partnerima, dok je Udruženje jedan od osnivača organizacije Sepen koja se zalaže za unapređenje životne sredine.

Krajem 2016. godine, Udruženje je na svojoj konferenciji u hotelu Metropol, predstavilo studiju „Ekonomski uticaj pivarske industrije u Srbiji“  izrađenu u saradnji sa revizorskom kućom EY, koja je dala značajan osvrt na uslove poslovanja pivarske industrije i njen doprinos ekonomiji i društvu. U prethodne tri godine radimo kao Udruženje na pozitivnoj regulativi industrije i u saradnji sa nadležnim institucijama zajedno pronalazimo načine da pivo ostvari svoje pune potencijale u ekonomskom i društvenom uticaju. Želimo da u godinama koje slede vratimo pivo na mesto koje mu pripada kao omiljenom piću, koje povezujemo sa najlepšim događajima u životu, slavljima i proslavama, kada se konzumira umereno, pa vas pozivam da nam se pridružite u kampanji o odgovornoj konzumaciji piva Trezno i oprezno, izaberi odgovorno, koju smo 2017. pokrenuli sa brojnim partnerima, ekspertima, nevladinim organizacijama uz podršku javnih ličnosti, koje se zalažu za ciljeve ove kampanjeKlikom na našu Facebook stranicu, pratite naše dnevne akcije i pivarske priče, učestvujte u konkursima i osvojite nagrade! Živeli!

2018-10-30T10:28:45+00:00 December 5th, 2016|Ko smo mi?|